Husvagnssemester!

2013-07-21 kl. 17:36:07 | Allmänt | Kommentarer (0)

Nu är vi hemma efter 3 dagar/nätter i Boden tillsammans med min lillasyster, hennes kille och hans två barn :) semestern började lite dumt då vi först tänkte skippa Boden eftersom att dom inte kunde garantera plats med ström och bokade plats på en camping i Luleå istället, men när vi kom dit så fick vi plats på en parkering trots att vi hade bokat. Dom hade glömt säga att vi skulle måsta stå en natt på parkeringen innan vi kunde få plats på gräset, men vi hade ju tält och sånt med oss så det gick inte. Ringde Boden och dom hade platser kvar så då for vi dit :) vi har haft en mycket trevlig helg! Jag åker gärna till Boden igen, men det hade varit bra om dom hade sagt vid incheckningen att vi skulle bo några meter från dansbanan och att det skulle vara dans till 01.00 både fredag och lördag. Algot somnade just efter sista låten båda kvällarna, men jag tycker det gick rätt så bra ändå :)

Jag har haft dålig internetmottagning så jag har inte kunnat lägga ut bilder, så därför gör jag det nu istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback