Tillbaks?

2015-02-24 kl. 00:21:00 | Allmänt | Kommentarer (0)
Är den gamla Lisa tillbaks? Hon som arbetade mest nattetid och som var som mest effektiv då andra låg och sov? Nja, det vette tusan, men jag har kommit igång ikväll så nu är det lite synd att gå och lägga sig. Sorterar kläder i sinne och tvättmaskinen går fär fullt. Lådor ska fyllas med saker där Algots rum ska bli och imorgon ska en skänk flyttas upp så att vi har någonstans att lägga Algots kläder. Massa saker att göra och under dagtid så går det inte göra så mycket, eftersom att allt som jag plockar ner (eller viker) plockar Algot upp och tycker att det ska ligga på golvet. Så nu passar jag på att göra sånt som tar tre gånger så lång tid då Algot är vaken :)

Håller på att måla Algots säng också, men jag är inte nöjd med färgen.. Den blir inte tät (eller vad man ska kalla det), så jag kommer troligtvis att få måla typ 10 varv för att det ska bli bra. Och om det nu tar tio varv så kommer jag INTE att måla Algots tripp trapp i den färgen utan då får det bli nån annan, för man kan inte precis påstå att jag är en person med mycket tålamod.. :)

Ska springa ner till tvätten än en gång och sen ska jag göra natt, eller nja. Jag ska försöka hitta en sko först. Hade tänkt träna imorgon efter jag lämnat Algot på förskolan, men jag hittar bara en av mina skor och jag har sökt äverallt där jag kan tänka mig att en sko skulle kunna vara.

Våran lilla superhjälte! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback