Trött!

2013-07-17 kl. 06:53:53 | Allmänt | Kommentarer (0)

Inatt har Algot varit ganska orolig så ingen av oss har sovit bra :/ klockan åtta ringer väckaren och halv elva ska vi vara på BVC, det är dags för tremånaderssprutan och så ska han vägas och mätas, eller mägas och vätas som jag sa igår :D tung har han blivit iallafall så det ska bli spännande att få se vad vågen stannar på!

Igår var vi i Umeå och kollade lite :) kollade efter ett babygym, men det vi ville ha fanns inte. Efter att ha kollat på babygym i flera månader så har jag tillslut lyckats bestämma vilket som jag tycker Algot ska få leka i, nämligen smurfarna! Jag hade många favoriter och ni som känner mig känner ju även till att jag har lite beslutångest :D

Slänger in en bild från igår också, Algot såg så glad ut, trots att kepsen hade skjutsat ner ganska ordentligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback