Bakar för fullt

2010-12-28 kl. 23:01:41 | Allmänt | Kommentarer (1)

Nu var det ett tag sen jag skrev här, men jag har inte bakat så mycket den sista tiden. Eller ja nu ljög jag.. Jag har faktiskt bakat idag. Jag har bakat daimdrömmar och Non-stop chocolate cookies och nu ska jag sätta igång med städningen så att jag kommer mig isäng nån gång. Imorgon får jag besök så det är viktigt att mina planer blir som jag planerat.


Om nån vecka så får jag tillbaks min kamera och då ska jag lägga ut massa bilder. Får se om jag hinner lägga ut lite bilder från min iPhone lite senare, nu ska jag som sagt städa..


Kommentarer
Susanne Lindberg

Hej

Tackar igen för besöket och de goda kakorna. Hoppas du lägger ut bilder på den fina kladdkakan du gjorde och de andra småkakorna.

/ Susanne på Norran.

2010-12-29 / 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback