Helgen är slut

2010-12-20 kl. 22:22:50 | Allmänt | Kommentarer (0)
Nu är det en ny vecka och imorron tänkte jag göra lite julgodis. För nån vecka sen gjorde jag julkola men jag kokade dom lite för länge så att dom blev stenhårda, men nu tänkte jag göra julkola igen men nu ska jag vara noga med koktid och sånt.

Tänkte skriva ett litet inlägg och länka till en av mina favorit sidor när det gäller tillbehör till bakning, dom är ganska dyra på en del saker, men hittills är jag mycket nöjd med det jag har beställt. Sidan heter kakburken och har mest saker till tårtan, men även saker till cupcakes, barnkalas, bröllop osv. Jag älskar den sidan och jag kan sitta där i timmar och bara titta på alla sakerna. Till nästa jul ska jag beställa fler pepparkaksformar, i år köpte jag bara tre stycken och dom är så himla fina. Beställde en traktor, en pusselbit och en prinsesskrona och tyvärr så hade jag hunnit baka så mycket pepparkakor innan jag beställde dom så jag gjorde bara några av varje för att testa. Nu är det ju så att jag tänkte använda utstickarna till andra saker också, typ då jag ska göra tårtor (använde traktorutstickaren till Gustavs tårta i lördags).

Nä, nu känner jag att ögonen håller på att falla igen och då kan jag ju inte läsa det jag skriver.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback