Ny bakblogg.. igen..

2010-12-15 kl. 22:04:11 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag har inte riktigt hittat "rätt" sida för min bakblogg än så därför tänkte jag försöka mig på att ha den här på blogg.se. Jag har nu provat både wordpress.com och blogspot.com och ingen av dom sidorna passar för mig och mina "behov". Det kommer att bli en hel del bloggande här i början eftersom att jag kommer att publicera både nya och gamla inlägg så om det blir för mycket så behöver ni inte läsa ;)

Idag så har jag och Victoria varit till stan och handlat inför Gustavs 1 års kalas och eftersom att jag ska göra tårtorna så handlade hon ingredienserna och lämnade dom här. Haha, det är inte så illa va? Lämna ingredienser och få tillbaks en färdig tårta? Jag älskar att baka och jag skulle göra det dygnet runt om det gick (och jag fick).

Idag så har jag även lämnat in min kamera på service eftersom att den slutade fungera i lördags. Jag får helt enkelt lägga ut gamla bilder och ta nya så gått det går med min telefon.

Hoppas att alla har en fortsatt trevlig kväll! Nu blir det städning för fulla muggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback