Grattis Linda!

2011-04-26 kl. 19:23:21 | Allmänt | Kommentarer (0)
Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på tårtan som jag gjorde till min storasyster Linda som fyller 40 år idag. Jag har inte kameran är uppe och jag är alldeles för slut för att orka gå ner och hämta den så det får duga med bilder från min iPhone.





Det här var som sagt min första sp (sugarpaste) tårta och det gick ganska bra men jag tycker att det är lättare att få marsipanen jämn än sp, men övning ger färdighet så snart kan jag det :) Tårtan är fylld med chokladmousse och hallonmousse och det blev faktiskt väldigt gott att blanda sött och surt (det är inget socker i hallonmoussen så det blev en bra blandning).

Nu ska jag krypa ner i sängen, det är en lång dag imorgon.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback