Det går inte fort idag..

2011-08-25 kl. 10:33:09 | Allmänt | Kommentarer (0)
Idag är jag riktigt långsam. Jag tar lång tid på mig vad jag än gör och så "fastnar" jag typ överallt. Jag har varit hemma i drygt två timmar och jag satt fast framför tvn i en och en halv timme och sen fastnade jag tjugo minuter på en stol i köket (åt en macka i slowmotion) och nu har jag suttit här i drygt tio minuter men jag har bestämt mig för att inte fastna iallafall. Tänkte ta ut hunden på en promenad och sen då vi kommer tillbaks så ska vi väcka husse och sen göra lunch :)

Får se om jag skriver nåt mer här idag, kanske passar på att låna mammas dator då jag lix ska dit. Funderar på att fara till hon vid åtta så att jag kan se true talent.

På tal om true talent så såg jag det i måndags och det var en kille som jag tyckte var ruskigt bra. Jag har lyssnat på hans framträdande om och om igen på youtube och jag får gåshud varje gång, han har en speciell röst och jag hoppas att han kommer att gå långt i tävlingen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback