Lång dag

2011-08-31 kl. 21:02:38 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag längtar tills lördag för då har vi ingenting planerat (än så länge iallafall). Imorgon så ska jag vara på gummiverkstan halv åtta och sen så ska jag jobba 16.30 och då jag slutar på fredagmorgon så ska jag hem och vila en snabbis och sen iväg med Trine till Övik (ska bli skitkul), hon ska hämta en häst och jag ska följa med som sällskap :) Har ju varit i stan idag och testat linser och från början så gick det inte alls, mina ögon grinade i drygt fem minuter och sen fick jag prova ett par andra linser och då gick det mycket bättre, men dom jag ska ha under en månad fanns inte inne så jag måste till stan en gång till (typ nästa vecka) och testa mera :)

Nu ska jag gå ner och pyssla lite, har överför lite musik till telefonen så nu kan jag lyssna på musik vart jag än går :)

Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback