Nu är jag här igen!

2011-08-19 kl. 11:29:54 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag har haft lite semester från bloggen ett tag, men nu är jag här igen :) Jag har knappt suttit vid datorn på mer än tre veckor, så nu är det dags igen.

Jobbar helg i helgen så jag hade tänkt ta en låååång sovmorgon, men det blev bara till halv tio eftersom att det ringde på dörren då. Jag förstod genast vad det var, men jag hade hoppats på att dom skulle ringa först.. Det var våran nya tvättmaskin som kom! :) Äntligen så kan vi skrota den gamla som kastar vatten och hoppar runt då man tvättar.

Jag har haft en bra semester och det är mycket som jag borde skriva här och visa er, men just idag är det ingen bra dag för sånt för jag känner mig så trött och seg så jag kommer ändå glömma det viktigaste. Nu ska jag iallafall lägga mig på soffan och slötitta lite på tv. Ville bara berätta att jag är tillbaks så efter helgen kommer det lite mer intressanta inlägg :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback