Redan onsdag?

2011-08-24 kl. 14:24:37 | Allmänt | Kommentarer (0)
Dagarna bara flyger iväg. Har haft lite fullt upp så därför har datorn inte varit så högt prioriterad. Nu sitter jag och försöker uppdatera telefonen och ändra inställningar och sånt så att jag har gjort det imorron då jag ska lämna in den för att den är knäpp. Jobbar ikväll och då jag slutar imorronbitti så ska jag hem och väcka vovven och Jonas :) Ska följa med Jonas till stan imorron och göra bort lite ärenden så att jag inte har två miljoner saker som ska hinnas göras på fredag..

Hinner inte skriva så mycket mer just nu, men så fort jag får tid över så kommer jag att lägga ut bilder och recept på kakan som jag gjorde i förrgår, det blev en apelsin och chokladkaka som faktiskt smakade väldigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback