22/12

2011-12-22 kl. 13:49:42 | Allmänt | Kommentarer (0)
Vart tog tiden vägen? Nyss var det ju första advent och nu är det bara två dagar kvar till julafton! Jag har massor med saker som jag måste göra och jag börjar få liiite ont om tid. Jag ska fara till stan och handla mat och dom sista klapparna så slipper jag göra det imorgon. Morgondagen kommer att bli fullspäckad! Till stan på morgonen för att Jonas ska köpa julklappar och jag ska städa på jobbet och sen så ska vi fara till norsjö och spela bingolotto och sen är det julafton och då ska jag jobba :)

Nu ska jag plocka fram lite pyssel så att jag blir klar med den sista hemmagjorda julklappen :)
Hoppas att ni alla får en trevlig julhelg och glöm inte min tävling! Det är många som läser min blogg, men väldigt få som kommenterar så nu tycker jag att ni ska sätta er ner och fundera ut ett bra datum och sen skriva en kommentar med eran gissning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback