Blir det en fjärde gång?

2011-12-21 kl. 00:04:33 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag misslyckades med kolan! GAAH! Jag som har skrytit över att den är så enkel att det inte går misslyckas med den. Men det var mitt eget fel.. Jag hade precis rört ner alla ingredienser och det skulle precis börja puttra och då råkade jag putta till förvaringslådorna så att massa tidningar flög ut över golvet så då började jag plocka upp dom och glömde ta tid. Försökte känna då smeten var klar och trots "kultestet" blev godkänt så är kolan supermjuk nu.. Den blir inte hård eller seg, den är bara god nu. Men kola ska ju vara segt så vi får se om jag "måste" göra mer nån annan dag.

 Inga bullar blev det idag heller, det är också ett måste innan jul.. och så lite annat smått och gott, men nu måste jag sova för jag måste fara hemifrån just efter sju imorgon. Ska följa med min mormor till frisören, hon ska premanenta håret och jag ska sitta och titta på :D Sen blir det lite fönstershopping och sen så ska jag hem och baka lite mer :) Eller ja, just ja.. Jag ska ju en sväng förbi på jobbet också. Haha, det är ju lite roligt att då jag inte jobbar så vill jag dit ändå :) Jag trivs så himla bra och alla är så mysiga!

Nu ska jag snarka ikapp med Sita.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback