Fredag!

2011-12-02 kl. 23:41:45 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag så har jag och Trine varit till stan och shoppat, eller ja hon shoppade och jag städade på jobbet. Sen åt vi middag hos dom och efter det så hjälpte vi dom att göra om Moas rum, det ska bli lila :) Idag då Trine skulle välja färg så stod det mellan en mörk lila och en ljus lila och till slut så valde hon den ljusa, men då hon kom hem och började måla så såg vi ju att hon hade fått den mörka iallafall. Det stod att det var ljuslila på burken men det var den mörka färgen i, men det blev bra till slut iallafall.

Imorgon så ska jag jobba mellan 12.50-18.50 och sen ska jag till mamma och sova där. På söndag blir det en lååång dag med en tripp till Haparanda och sen så har jag även jobb måndagkväll och sen är det helg för min del. Har fått en extra tur nästa lördag så då kanske jag får en chans att komma in i arbetet lite mera, men än så länge så tycker jag verkligen att det är SKITKUL! I love it!

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon så ska jag pyssla lite på skolan "inni lia" innan det är dags att fara mot stan.
Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback