Helgen försvann fort..

2011-12-11 kl. 11:50:17 | Allmänt | Kommentarer (0)
Det är redan söndag! I helgen har jag jobbat och idag ska jag på julbord med jobbet (och jonas ska på ett annat julbord med sitt jobb). I fredags så skulle jag upp 03.10 och jag vet inte vad som hände för jag somnade inte förrän 00.50.. Upp i tid och sen så var det bara att åka iväg. När vi kom fram till Luleå så blev det full rulle och jag hann inte vila nåt innan det var dags att fara tillbaks mot skeå. Kom hem 19.30 på kvällen och då åt vi middag och sen somnade jag 21.30 oh sov till 11.00 :) Det behövdes kan jag ju säga!

Igår så började jag 16.50 och slutade 00.50. Han som körde hem berättade att han hade gjort en utmaning med sig själv för ett par år sedan. Han hade köpt en stegräknare och ville ta reda på hur många dagar det skulle ta innan han hade gått 1 000 000 steg. Jag bestämde mig genast för att jag också ville testa det och att jag skulle försöka klara det på mindre dagar än vad han hade gjort det. Men.  Jag kan inte hitta min stegräknare... Jag VET att jag hade den igår innan jag skulle ut med Sita, men jag tog av mig den för att jag inte ville tappa bort den och nu är den helt borta.. Jag har letat sen vi vaknade men jag kan inte hitta den.. fan också.. Jag som var så peppad på att sätta igång med att promenera! :( SUCK!

Nä, nu ska jag fortsätta leta och sen ska jag pyssla lite och sen så ska jag ut på promenad och sen blir det att göra sig klar för julbord! MUMS!

Hoppas att alla får en fortsatt trevlig söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback