MUMS!

2011-12-07 kl. 00:13:16 | Bullar | Kommentarer (1)

Bakade lussebullar på en liter mjölk och sen delade jag upp degen i fem bitar och så gjorde jag flest av dom som jag vet att alla tycker om, nämligen med vaniljsocker och strösocker. Gjorde även några med mandelmassa och vit choklad (några med strösocker på och några med vit choklad på) óch sen så gjorde jag några med bara mandelmassa och liiiite socker :) Kan faktiskt säga att alla blev goda, men jag tycker nog bäst om dom "vanliga", men det var ju intressant att testa nåt nytt.

Här kommer lite bilder, eller ja.. Det blev bara två bilder, så här kommer dom! :)


På den här degen så hade jag riven mandelmassa och riven vit choklad :)


Och här är en bild på dom olika sorterna :)


Kommentarer
Neha

Muums:D

2011-12-07 / 23:41:58
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback