Ny vecka!

2011-12-05 kl. 12:21:19 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag fara och städa på jobbet och sen ska jag åka med bussen 17.10 :)
Hoppas att mina kläder har kommit idag :)

Igår då jag kom hem så var jag så trött, men jag tittade på tv och försökte hålla mig vaken. Jag såg lite Beck, men under nyheterna så somnade jag och jag sov i mer än 12 timmar! Det behövdes verkligen kan jag ju säga.
I lördags då jag for till mamma för att sova där så att jag inte skulle måsta stiga upp 03.20 så vaknade jag 03,15 och var pigg. Då klockan var halv ett så var jag så trött så att jag hade nog lätt kunnat somna där jag stod, men jag kämpade och lyckades hålla mig vaken (kaffe är bra ibland). :)

Nu ska jag duscha!

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback