Redan torsdag?

2011-12-08 kl. 17:17:55 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag hade inte tid till att blogga igår. Vi hade tänkt fara vid sju i går morse och jag vaknade 06.59, men det gick bra ändå.Vi stannade i skellefteå och köpte kaffe och sen stannade vi i luleå och kollade lite och sen så kom vi fram till Haparanda (och IKEA) vid ett. Vi gick där ett par timmar och sen så gick vi på några andra affärer och sen så gick vi tillbaks till IKEA och tog ett andra varv :) Klockan var typ 21.10 då vi for från happis och vi var hemma vid halv tre typ. Det snöade jättemycket på vissa ställen och då gick det inte köra fort :D När vi kom hem var vi trötta men nöjda med dagen och sen så vaknade jag med träningsvärk i benen idag, haha! Hur många har fått träningsvärk av att gå på IKEA?!

Nu ska jag iväg till Burträsk och träffa svärmor och sen ska jag hem och sova.. Jonas är ledig imorgon, men det är inte jag för jag börjar 05.00 och slutar 17.10 :) Det är tur att jag gillar mitt jobb så för mig gör det absolut ingenting att jobba på en fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback