Tredje gången före jul!

2011-12-20 kl. 22:19:17 | Allmänt | Kommentarer (0)
Nu har jag gjort julkola igen, tredje gången på ungefär en vecka :) Haha, dom är verkligen SÅ goda! Det blir väl typ 60 kolor eller mer och dom har redan tagit slut så nu får vi se om den här omgången räcker fram tills jul? Hoppas det för nu hade jag inte tänkt göra mer kola under det här året..

Glöm inte bort min tävling! Ni har 8 dagar på er att gissa hur många dagar det tar för mig att gå 1 000 000 steg. Skriv det datum ni gissar på i en kommentar här på bloggen och när jagh ar gått mina 1 000 000 steg så ser vi vem som vinner. Det är ett fint pris, jag skulle gärna ha det själv ;)

Kom igen och gissa nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback