Vilken är den godaste godisen i paradis och Aladdin?

2011-12-21 kl. 20:46:16 | Lisa tipsar | Kommentarer (0)
Om man frågar mig så är svaret: Trillingnöt.

Jag följe med min mormor till frisören idag och efter det så for jag till min Kusin sofia och hälsade på :) Sofia hade gjort trillingnötter och det såg så gott ut så jag var tvungen att testa det då jag komme hem. Det var superenkelt. Jag tog 200 g ljus choklad och 200 g hasselnötter och så smälte jag chokladen och blandade ner nötterna. Jag orkade inte göra nån dekoration på dom så därför så visar jag dom inte i bloggen (och så finns det en risk att dom är slut innan jag har fått fram kameran) :D Superlätt och SÅ gott!

Hmm, Jag märker att det mesta jag skriver om är "SÅ gott", men det kanske är för att jag inte brukar göra så mycket julgodis och i år har jag gjort flera olika sorter och allt har varit otroligt smaskigt.

Haha, jag måste berätta om idag. Jag parkerade en liten bit ifrån frissan och eftersom att min mormor har jättedåliga knän (och så hade jag glömt ta med hennes kryckor) så gick jag och höll i hon ordentligt så att hon kände att hon hade stöd. Jag sa till mormor att hon skulle gå försiktigt för att "faller du så faller jag" och till svar fick jag: Det skiter väl jag i, då landar jag ju mjukt.. :)
Hon är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback