5/2 - 2011

2011-02-08 kl. 22:58:31 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag fyllde ju som sagt 25 år i lördags och det firades stort. Jag gjorde tre tårtor och jag fick massa presenter. Självklart så glömde jag ta fram kameran men jag hade min iPhone nära så jag fick en del halvdåliga bilder, men jag tänkte att det kanke är bättre än ingenting. Jag fick så mycket presenter så jag kan inte lägga ut allt (det skulle ta väldigt lång tid), men en del av mina presenter ska jag visa nu :)


Det här var tårta nr 2, det kom så mycket folk att jag slängde ihop den här medans dom andra fikade :D


Tårta nr 3 fick bli "partytårtan", den åt vi på kvällen medans vi drack vin och spelade spel :)


Fick pengar till att köpa mig nåt fint som jag ville ha och jag köpt bland annat den här.


Dom här fina burkarna fick jag av Janna :)


Fick fina blommor också, dom här fick jag av mamma.


och dom här fick jag av svärmor och svärfar :)


Just ja, den här fick jag ju av min älskade sambo, så nu kan jag baka hur mycket som helst!

Nu fick jag slut batteri i telefonen så jag har inga fler bilder men jag är verkligen jättenöjd över alla presenter och över alla som ville fira med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback