Dålig uppdatering

2011-02-25 kl. 16:11:27 | Allmänt | Kommentarer (0)
..men jag har som sagt inte bakat så himla mycket på sista tiden, men på måndag ska jag göra tre smörgåstårtor och på tisdag fyra prinsess så då kommer det lite bilder så jag ska försöka bli bättre på det här med att blogga :)

Igår så bakade jag med barnen och vi gjorde daimdrömmar och kokosdrömmar och det blev gott, dom var så duktiga :) Det tog ju inte så lång tid att göra drömmarna så vi lekte massa lekar också och jag tror att tidningsleken var en fullträff, för det var lite svårt med namnen. Den som fick sitt namn uppropat mest gånger  var Moa (undra varför) haha.

Nu ska vi fara och handla : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback