Torsdag

2011-02-10 kl. 23:21:43 | Allmänt | Kommentarer (0)
Idag så har jag bakat med barnen i Bygdeträsk, vi samlades på Allégården klockan sex och bakade muffins med frosting och det var mycket lyckat. Norran var på besök och alla var jätteduktiga. Vi var sex stycken (fem barn och sen jag). Då norran for därifrån så var det nån som sa "Kommer vi att komma med i tidningen nu?" och sen började alla att skratta :) Jag är verkligen jättenöjd även om det var lite stressigt ibland men vi hade alla riktigt roligt (och så blev det gott).

Har tyvärr inga bilder men om ni läser i norran den 19/2 så kommer det att finnas gott om bilder där :)
Nu ska jag sova för jag ska jobba imorron.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback