Jag är en "minitant"!

2011-01-13 kl. 16:47:54 | Allmänt | Kommentarer (0)
Hej! Ser att jag har fått en den nya läsare här och jag gissar att det kan ha något att göra med att jag var med i ett bakreportage i norran idag, men många läsare kommer nog från facebook också :) Det känns konstigt men roligt att läsa om sig själv i tidningen och jag tror att jag är en blivande linslus för det var riktigt roligt att ha dom här och baka till någon annan än mig själv. 

Lämna gärna en liten kommentar om det går eller om ni hellre vill så kan ni ju skicka ett mail till [email protected]

Jag är lite halvkrasslig just nu så därför bakar jag ingenting, men jag har många tårtor att göra här framöver så bilder och information kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback