Jag ber om ursäkt

2011-01-24 kl. 21:19:43 | Allmänt | Kommentarer (0)
för den dåliga uppdateringen, men jag har varit halvkrasslig den senaste veckan så jag har inte ens orkat sitta vid datorn. Nu sitter jag iallfall här och jag har egentligen ganska mycket som ska skrivas om, men vi får ta lite i taget.

Tänkte börja med att skriva lite om kladdkakan med cheesekakefyllning som jag hade i norran och det är en VÄLDIGT kladdig kladdkaka, så om ni tycker att den är för kladdig så hjälper det att förlänga gräddningstiden och om ni kollar kakan då och då så går det bedömma hur mycket längre den ska vara i. När man tar ut den efter 30 minuter så dallrar den väldigt mycket och jag brukar väl ha den i mellan 30-40 minuter eftersom att jag gillar att den är kladdig. För mig är det svårt att skriva exakta tider när saker som jag har i ugnen är färdiga eftersom att jag för det mesta glömmer att kolla på klockan och går på känslan och det brukar fungera för mig :)

Min kompis Janna håller på och tjatar om att jag ska lägga upp receptet på muffinsarna som jag gjorde förra veckan och det kommer det också, men jag glömmer receptboken nere varje gång och jag har varit för lat för att gå ner bara för att hämta den, men jag SKA göra det snart :)

Hoppas att alla har en trevlig kväll, nu ska jag ut med vovven på promenad och sen måste jag elda, det är ganska kyligt här inne nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback