Muffins med äpple och kanel

2011-01-14 kl. 01:42:25 | Allmänt | Kommentarer (1)
Jag var sötsugen redan på affären men jag hade bestämt mig för att inte köpa nåt godis så jag köpte äpplen istället. Lite senare på kvällen så återkom mitt sötsug och jag beslutade mig för att baka nåt av mina äpplen, men jag kunde inte hitta nåt recept där jag hade hemma allt som behövdes så jag tog fram ett grundrecept på muffins och sen skar jag två äpplen i bitar och stekte dom i smör, socker och kanel och blandade det i degen och sen blandade jag i ca 150 g riven mandelmassa. Tänkte att jag skulle dela med mig av receptet men jag insåg precis att jag hade glömt ta upp kokboken så jag visar bilderna nu och så får ni se själva receptet sen? oK?




Jag tror aldrig att jag ätit så goda muffins förut, enligt min smak så var dom helt perfekta och jag kan garantera att dom kommer att ta slut fort. Imorgon så ska jag till kiropraktikern så då blir det inget bakande. Jonas och Sigvard ska skotta tak så dom behöver muffins :)


Kommentarer
Janna

JAG VILL HA RECEPTET UNGA DAM!:P

2011-02-08 / 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback