5 år

2011-07-07 kl. 00:10:38 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag kan inte sova förrän jag har skrivit vad det är för dag idag. Idag är det exakt fem år sen pappa dog. Eller ja, nu har klockan slagit tolv (lite drygt) så nu är det dagen efter. Den 6/7-2006 var dagen då jag och mina fem syskon förlorade våran pappa. Fem år har gått sen dess och jag saknar han varje dag, och jag kan inte låta bli att tänka på hur saker och ting hade sett ut ifall han fortfarande hade fått leva. Han och Jonas skulle ha kommit bra överens och samma sak med han och Dan. Jag tycker att det är synd att pappa inte fick se hur hans barn har utvecklats dom senaste fem åren  och jag tycker att det är synd att han bara fick bli 57 år, MEN jag är glad över att jag fick ha min pappa i 20 år :)

Jag och Mathilda var och planterade lite blommor på pappas grav idag, eller JAG planterade och Mathilda tittade på, hon tyckte att det var onödigt att vi båda fick jord under naglarna.. haha :)

Nu ska jag fixa lite och snart blir det sängen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback