Bilder från stockholmsresan

2011-07-19 kl. 11:51:26 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag hade ju lovat att jag skulle lägga ut lite bilder från våran stockholmsresa och här kommer dom! (bättre sent än aldrig)..

Stockholm 7-10/7


När vi kom till arlanda så stod det en taxichaufför och väntade på oss med Anettes namn på en skylt :)


Frukt/vila vid hötorget


Inte så långt ifrån hotellet fanns mitt drömställe :) GODA muffins!


Från hotellrummet så hade vi utsikt över lobbyn


Dan och Anette mitt emot hotellet


Gruppbild (jag saknas såklart eftersom att jag tog kortet) :)


Sara och Jag på ett café typ mitt i smeten.


Cailey fick nya kläder :)


Cailey hade saknat sin moster :)


Vi spelade kubb på jennys takterrass


Dan, Sara, Jonatan och Jenny vann.


Cailey var lite arg..


Sara på ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter..


Jonatan på samma ställe..


..och jag..


Hotellet


Dan, Anette, jag och Sara då vi väntade på båten till Vaxholm


På båten påväg till Vaxholm fanns det en hund som hette Bosse :)


Sara och Jonatan på båten


Passade på att ta kort då vi gick runt på Vaxholm


Han var jätteduktig på att spela och sjunga


Han på balkongen hette Henning och var först arg på han som spelade eftersom att han störde, men efter en liten stund så ändrade han sig och skrek att alla skulle ge han som spelade pengar :)


cool hiss på hotellet :)


Jonas och David på Gröna Lund :)


:)


På arlanda påväg hem så fikade vi och Dan åt en bulle med paprika på..


och jag åt en muffins..

Efter den sista bilden så tog batteriet på kameran slut men det hände ändå inte så mycket mer på resan. Vi flög hem och så var helgen slut, men roligt var det! Tusen tusen tack för en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback