Borta bra men hemma bäst!

2011-07-11 kl. 00:00:15 | Allmänt | Kommentarer (0)

Det har varit en jättetrevlig helg i stockholm, men det känns underbart att vara hemma igen :) Har jag så mycket att skriva om så jag vet inte vart jag ska börja. Jag tror inte ens att jag orkar börja skriva om resan ikväll utan jag tar nog hellre det i morgon, för jag har lite fullt upp just nu :) Köpte en ny mobiltelefon av min syster i fredags så jag sitter och pillar på den och försöker lära mig hur det fungerar och det är inte enkelt..

Att göra imorgon:
Visa bilder från helgen
Berätta om Henning
Visa mina böcker som jag beställde för två veckor sen (och som kom i fredags)
Promenera med Sita
Dricka kaffe
Pilla mer på min telefon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback