Måndag = latardagen?

2011-07-11 kl. 13:31:03 | Allmänt | Kommentarer (1)
Idag går det långsamt. Det känns skönt att vara hemma, men det är mycket som måste göras så jag har egentligen inte tid att vara lat. Har nyss varit till Trine och nu så funderar jag på att äta en macka eller nåt så att jag orkar göra nåt. Funderar faktiskt på att klippa gräset, men jag har inte bestämt mig än :D

Jag skjuter nog upp bloggandet till ikväll då det förhoppningsvis är mindre varmt här inne, hjärnan smälter ju ihop och jag kan inte tänka. Har lärt mig lite mer av min telefon men det är nog väldigt mycket kvar innan jag och telefonen är helt överens. Bilder från helgen kommer senare, men en kanske jag kan bjuda på redan nu :)


Kommentarer
Gabbe

Ooooh! Har du nya klänningen på dig! Bild på hela vill vi ju ha...:D

2011-07-12 / 09:52:41
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback