Rastlös..

2011-07-04 kl. 21:49:01 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag borde egentligen vara supermegatrött, men det är jag inte (kan vara liiite övertrött istället). Jag somnade ungefär 23.30 igår och steg upp 01.45 och sen så var jag i bageriet mellan 03.00-13.30 och sen for jag till Anette och vilade i två timmar och sen blev det SURSTRÖMMING! gott var det iallafall och jag hoppas att det blir det till middag nån fler gång i sommar. Jag vet inte vad jag ska göra nu, det kliar i mina fingrar och jag vill baka, men jag borde ju egentligen gå och lägga mig så att jag kanske blir snarlik men människa nån gång.

Idag så fick jag och Jonas en inbjudan till en 50 års fest (25+25) och det är med TV tema. Vi ska försöka gnugga våra geniknölar lite så att vi hittar nåt bra att klä ut oss till :)

Nu ska jag göra lite hemliga grejer och sen får vi se om jag bakar eller om jag struntar i det :)

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback