Semestervecka nr 2

2011-07-25 kl. 16:26:36 | Allmänt | Kommentarer (0)

Det var en riktigt lyckad fest i lördags :) Vi hade roligt och kom inte hem förrän halv två. Tack till Urban som skjutsade och hämtade oss. Igår så blev det en lugn dag och sen på kvällen for vi till stan och spelade kort med mamma :) Idag så har vi varit på banken och sen for Jonas på gummiverkstan och jag for på järnaffärn och köpte en vaxduk till utebordet, den är sommrig och jättefin så det var ett fynd (enligt mig). Bloggen är inte riktigt prio ett nu då vi har semester, men jag ska försöka att uppdatera lite ibland iallafall :)

Jag ska nog snart börja med middagen, det blir kycklingwok med nudlar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback