Stressigt värre!

2011-07-15 kl. 12:17:31 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag har inte haft igång datorn sen i tisdags då det åskade så jag har inte haft möjlighet att blogga dom senaste dagarna. Just nu lider jag av tidsbrist och det är mycket som händer samtidigt. Ikväll ska jag jobba (börjar 16.30) och före det så kommer moster och Peter hit och ïmorgon ska vi till raggsjö på släktträff och på kvällen så ska vi "fira" (gissar på att det blir en lugn kväll). På söndag är det jobb till på måndagmorgon och sen är det semester :) Anette frågade tidigare idag om det kommer några fler bilder från stockholmsresan och det gör det men det tar lite tid. Det togs ca 150 bilder under helgen och jag tänkte sortera lite innan jag lägger upp dom :)

Nu måste jag slänga ihop nån kaka av nåt slag eftersom att jag får besök om typ en timme.
Ha en trevlig helg, kommer nog inte att hinna blogga så mycket förrän på måndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback