Tisdag

2011-07-12 kl. 13:37:15 | Allmänt | Kommentarer (0)
Nu har jag klippt gräsmattan och nu så ska jag nog ta cykeln till badstranden för att ta årets första dopp :) Sen så är det bara att cykla hem igen och göra sig klar för att fara på jobbet, tre arbetspass kvar och sen så är det S E M E S T E R! Slutar 08.00 på måndagmorgon och då är jag ledig i fyra veckor och då blir det massor med arbete här hemma istället. Jordvärme ska grävas och huset ska målas klart, men det ska bli skönt att vara "ledig" iallafall :)

Nu ska jag packa badpåsen och hoppa upp på cykeln :)



Den här bilden är från i fredags då vi var till Södertälje och träffade syster Jenny och systerdotter Cailey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback