Ändrade planer

2011-06-16 kl. 14:48:25 | Allmänt | Kommentarer (1)

Jag tar helg imorgon istället för dom ringde från bageriet och ville att jag skulle jobba imorgon och det tackar jag inte nej till. Jag måste ju börja spara ihop till en ny mobiltelefon eftersom att min iPhone inte ville leva längre. Tänkte fara till stan idag och handla till alla mina tårtor som ska göras i helgen :) Mitt största frågetecken just nu är hur jag ska lyckas göra en ambulans i sp? Jag har försökt googla lite, men jag kan inte hitta nån bra bild :( Om någon av er som läser detta har nåt tips så får ni väldigt gärna höra av er till mig ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Det finns en låt som får min ögon att tåras varje gång jag hör den, men jag kan inte låta bli att lyssna på den för den är UNDERBAR! Har ni inte hört den här låten så tycker jag att ni ska göra det och lyssna på texten..



Ni kan ju titta på det här klippet där dom berättar vad låten handlar om.


Kommentarer
Janna

Tyckte den här var fin! Men jag vet inte, den kanske är svår? http://x.tracyprobst.com/blog/2009/12/ambulance-cake/

2011-06-16 / 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback