Godnatt!

2011-06-17 kl. 12:46:26 | Allmänt | Kommentarer (0)
 Nu är jag fruktansvärt trött. Sista gången jag tittade på klockan så var den 23.45 och väckaren ringde 01.30 så det blev inte mycket sömn inatt och sen så var det full rulle från 03.00-09.00 så jag han inte bli trött förrän nyss då vi satt på värdshuset i burträsk och åt lunch, då kände jag bara att ögonlocken ville stänga sig. Sigvard har ringt till polisen för att klaga på att många lastbilar kör som idioter när dom passerar här och till svar fick han ett "vi vet", men vad har dom tänkt göra åt saken då? Hur allvarlig olycka måste hända innan polisen gör nåt? Orkar inte fundera mer på den saken just nu utan nu är det sängen som lockar för ett par timmar och sen måste jag börja med ambulanserna :)

Godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback