Grattis mamma!

2011-06-18 kl. 11:51:05 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag fyller lilla mamma år, jag ska inte skriva ut hur mycket hon fyller men hon är 19 år äldre än jag :D Nu ska jag snabbduscha och fixa mig lite och sen så bär det iväg mot Norsjö. Släktträff idag och det ska bli skitskoj att få träffa alla! Det är 10 år sen vi hade släktträff nu så det har hänt mycket i släkten.. Många har växt, men en del har krympt och så är det några som inte finns längre :( men det ska iallafall bli roligt att träffa dom som finns :)

Jag blev lite chokad då telefonen ringde halv elva och det var mitt kusinbarn Emma som ringde, hon har varit borta sen i november typ och nu är hon tillbaks. Jag blev så förvånad när jag såg att det var hon som ringde så det var nära att jag svarade "ööööh", men det gjorde jag inte. Hon ska iallafall på släktträffen idag :)

Hoppas att alla får en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback