Halloj!

2011-06-21 kl. 19:59:21 | Allmänt | Kommentarer (0)

Ursäkta den dåiga uppdateringen, men jag har lite mycket att göra just nu så därför finns det ingen tid över för datorn. Jonas ligger och vilar och jag tror att jag borde väcka han snart så att han orkar sova mer sen :)

Jag känner för att baka nåt så jag tror faktiskt att jag ska göra det. Jag måste ju testa mitt fina muffinsträd som jag fick av Urban och Trine :) Ledig imorgon och då ska jag och Anette till stan och handla lite inför fredagen! Snart är det midsommarafton och nyss var det påsk, jag kan inte fatta hur fort tiden springer iväg..

Nu ska jag väcka Jonas och sen ska jag pyssla lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback