Jag är en klantskalle!

2011-06-15 kl. 13:59:59 | Allmänt | Kommentarer (0)
Igår så for jag och Sita till Bursiljum och åt middag och sen så följde jag med Dan och Anette till rödningsheden och köpte blommor. Vi fick en jättefin stor blomma som hänger ute på bron och det tackar vi för :) Sen så passerade Jonas här och passade på att ha sin kvarts rast och då bestämde jag mig för att följa med han till Lubboträsk och lasta och sen fara till Pite och lossa på munksund. Det blev jättesent innan vi var tillbaks i stan och då jag skulle kliva ner från lastbilen så gled min iPhone ur mina händer och föll ner i asfalten så nu är den stendöd. Den har levt ett bra liv men nu är det färdigt. Jag har fått låna en telefon av Jonas så att jag ska ha nåt att ringa med. Nästa telefon jag ska köpa kommer inte att vara en iPhone, det är ett som är säkert. Jag har älskat den, men jag tror att jag har ogillat den mer för den var inte riktigt som den skulle.. Jaja nu ska jag sluta tjata om min mobiltelefon :)

Nu blir det att hänga tvätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback