Jävla stege!

2011-06-04 kl. 21:50:19 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera bloggen just nu men vi har lite fullt upp för tillfället. På torsdagkväll så påbörjade vi projekt grillplats, men eftersom att vi inte har allt som behövs för att färdigställa det projektet just nu så påbörjade vi det stora projektet för i sommar, nämligen att måla huset.. Igår och idag har vi skrapat och grundat och det kommer att ta ytterligare ett par dagar innan all skrapning är klar.. suck.. så går det då man har stort hus..

Jag har egentligen inte tid att blogga nu heller eftersom att jag skulle passa på att grundmåla lite medans Jonas och Urban for iväg en sväng, men nån av dom hade lagt ner en av stegarna i släpen och då jag gick förbi släpen så kliade jag mig i ena ögat för att jag hade fått massa bås där då jag skrapade och så small det till och så blev min huvudvärk ännu värre.. Jag gick rakt in i den där jävla stegen och det gjorde ONT och bara för att stegen gjorde illa mig så gick jag in och tog lite glass i en tallrik och sen gick jag upp till datorn :D

Nu är glassen slut och dom kommer snart tillbaks så det kan ju vara bra om det är lite färg på väggen då dom kommer hem igen.. :)

Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback