Måndag

2011-06-13 kl. 13:40:09 | Allmänt | Kommentarer (0)
Nu är det snart en vecka sen mitt huvud började göra ont och nu har det äntligen börjat ge med sig :) Läkaren jag var till i fredags hittade en del av orsaken till huvudvärken och jag fick fyra sprutor i nacken och efter det blev jag mer yr och vimsig i typ två dagar men nu mår jag bra. Huvudvärken är borta och nacken känns faktiskt väldigt bra! :) Jag ska på kommunhälsan och prata lite idag och sen ska jag vila lite mer och se om jag börjar på ÄNNU bättre? Vi hade ju hyrt en skylift i helgen och Peter och Sarah var här och hjälpte till med måleriet eftersom att jag bara låg inne på soffan för att försöka vila bort huvudvärken. Allt blev inte klart, men tack så hemskt mycket för hjälpen!

Jag fick förresten paket idag så nu har jag det jag behöver inför helgens tårtor, ska bli så spännande att få göra lite annorlunda tårtor :D

Nu har jag äntligen orkat ta hit sladden och överfört lite bilder från mobilen till datorn så nu tänkte jag visa några av dom :)

Här kommer lite bilder från maj/juni :)

Gjorde ett födelsedagskort och skickade till Göteborg


Ebba skulle fylla fem och jag gjorde tårtan men hon fick dekorera den.


Vi började med grillplatsen (den är inte färdig än, vi väntar på grus)


Kycklingsallad är ruskigt gott då det är varmt!



Hoppas att alla får en underbar dag, nu ska jag göra mig klar för schtaaan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback