NEEEEEEJ!

2011-06-18 kl. 04:27:07 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag hade skrivit ett jättelång inlägg och lagt in bilder på mina tårtor och sen så sa det *poff* och så var allt borta :(
Jag orkar verkligen inte skriva om allt för det har varit en lång dag idag. Kan iallafall säga att tårtorna med ambulans och musiktemat inte ville samarbeta och ingenting gick som det skulle. Färgen ville inte fungera och jag tappade ner massa dekorationer och det gick bara skitdåligt hela tiden. Gav upp tanken om avancerade ambulanser på tårtorna och siktade på "seriefigurs" ambulanser istället :)

Sen gjorde jag 6 rosa tårtor släktträffen som är imorgon/idag. Det gick bättre, dom samarbetade iallafall :) Nu ska jag lägga upp några bilder och sen blir det godnatt. Ska ju upp klockan tio..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback