Nu ska hunden duscha..

2011-06-30 kl. 19:47:37 | Allmänt | Kommentarer (0)
.. Men jag kan slå vad om att det är jag som kommer att bli mest blöt.. Sita löser så himla mycket hår och vi tänkte försöka få bort det mesta med en dusch och dessutom så är hon så smutsig så att hon verkligen behöver en dusch också :)

Sen så ska jag plocka bort lite här hemma och sen blir det godnatt. Jobbar 07.30-16.30 imorgon och sen 07.30(lördag)-08.00(söndag) och sen så är jag ledig till torsdag, men förhoppningsvis ska jag vara på bageriet måndag, tisdag och onsdag :) Just ja, bilder hade jag ju lovat.. ska duscha hunden först och sen kommer det bilder..

Hoppas att alla har en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback