Ojsan

2011-06-28 kl. 23:21:01 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag har inte bloggat på fyra dagar, men jag har haft fullt upp så det har inte funnits tid till det. Hade egentligen inte tänkt blogga nu heller eftersom att jag borde göra lite andra saker här hemma, men dom sakerna lär ju finnas kvar :D

Den här dagen har varit otroligt lång och än är den inte slut.. Slutade jobba klockan åtta och då jag kom hem så var det en hanhund på våran gård och jag hörde Sita skälla som ett tok och eftersom att den lösa hunden varken hade halsband eller koppel så gick den ju inte fånga in heller så Sita var tokig ett bra tag, men tillslut så fick ägaren fast hunden.. Sen så for jag och Anette till stan och det tog lite längre tid än beräknat, men det gick ju bra ändå för vi fick ju äta våran goda röding på coop :)

Imorgon ska jag till stan för att klippa mig, ska bli skönt att få bort lite "vinterpäls" :) Det är inte kul att ha tjockty hår då det är varmt..

Ska visa lite bilder på tårtor och sånt lite senare, men nu måste jag fixa lite här hemma..
Hoppas att alla har en trevlig semester (ni som har semester iallafall) :) Ska försöka bli bättre på att uppdatera nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback