Onsdag

2011-06-08 kl. 08:56:33 | Allmänt | Kommentarer (0)
Shit vad dagarna bara springer iväg.. På fredag så tar lillebror Kalle studenten :) tänk att han som var så liten har blivit så stor..

Igår då jag vaknade så hade jag ont i huvudet, men jag tänkte att det går väl över så jag tog en alvedon och drack vatten. Vid två var huvudvärken kvar så då tog jag en till alvedon och så la jag mig och vilade på soffan en stund. Glömde alvedon hemma då jag for på jobbet så jag hade huvudvärk hela kvällen (inte för att det hjälpte så mycket med alvedon heller). Jag kommer faktistk inte ihåg så mycket från igår, det enda jag vet är att det var nog den värsta huvudvärken som jag har haft, iallafall dom senaste åren. När jag vaknade i morse så var huvudvärken kvar, fortfarande lika stark så nu har jag tagit en till alvedon och nu tänkte jag lägga mig och vila lite.. vill ju måla, men det får vara prio nr 2 idag.. nr 1 är att få ett friskt huvud..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback