Tisdag

2011-06-14 kl. 15:27:14 | Allmänt | Kommentarer (0)
Dagen började inte så bra. Jag hade läkartid idag (trodde jag), men det var imorgon.. När jag fick tiden så sa hon på vårdcentralen att jag hade tid där tisdag den 15 juni. Idag är det tisdag men imorgon är det den 15 :) haha. Jag for iallafall dit för att kolla om det var idag eller imorgon och det var imorgon så då måste jag också upp "tidigt". Jag kom hem vid elva och då var Sigvard här och efter ett tag så ringde det på dörren och så kom Victoria och Gustav på besök, eller ja dom kom hit för att dom hade fått punka på bilen och hon hittade ingen domkraft så då kom hon hit. Jonas och Sigvard for och bytte däck åt hon medans hon pratade med mig och sen bestämde vi att jag skulle komma dit och dricka lite kaffe. Gustav är så gullig. Vi försökte få han att säga mitt namn, men det gick inte så bra. Vi sa "Kan du säga Lisa?" och han tittade på mig och sa "Kicki" och så försökte vi en gång till och då sa han "sko" :) Men det kommer väl förr eller senare..

Igår så ville jag göra nåt så jag kokade saft för första gången i mitt liv och det blev SUPERGOTT! Jag hittade ett jätteenkelt recept och det kommer jag nog att använda i framtiden. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback