Torsdag - HELG

2011-06-16 kl. 09:24:42 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag önskar att jag kunde vara på flera ställen samtidigt, men det går inte.. Jag älskar att göra tårtor men jag hatar då det krockar med annat så att jag inte kan göra tårtorna.. :(

Nu är jag ledig tills på tisdag och helgen kommer att gå fort för jag har mycket som ska göras.. Massor med tårtor ska göras i helgen och dessutom så fyller mamma år och sen så är det skogsnolia (jag ska inte dit, men Jonas ska) och hela lördagen ska spenderas i norsjö på släktträff. Kommer att bli skitskoj!

Nu tänkte jag försöka vila lite, det blev inte så mycket sömn på jobbet inatt. Drömde om min iphone, men jag kommer inte ihåg vad jag drömde om den, bara att den var med i min dröm.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback