Varmt!

2011-06-09 kl. 12:02:46 | Allmänt | Kommentarer (0)
Det är väldigt varmt ute så egentligen skulle jag helst krypa ihop till en liten boll och lägga mig i frysen, men det är så mycket som måste göras ute så det är lika bra att få det gjort. Har laddat upp med massa vatten och nu ska jag klippa gräset och sen ska jag skrapa. Lillebror Kalle är här och ligger och sover på soffan, men innan han far hem så ska även han få dra sitt strå till stacken.. Han ringde och väckte mig i morse för att han ville att jag skulle hämta han i burträsk och skjutsa han till stan, men jag sa att han kunde få komma hit istället och sen ta sig härifrån senare idag. Han tar studenten imorron så han var inte direkt nykter i morse så han fick inte vara på skolan och då ringde han till mig, hans storasyster aka räddaren i nöden.. haha..

Nä, dags att he sig ut. Ska lägga upp lite bilder sen också, men just nu skriker gräset högst så jag tar det först.. :)

Ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback