Full rulle..

2011-03-02 kl. 02:52:01 | Allmänt | Kommentarer (1)
..kanelbulle?

Nä, inga bullar här inte men jag har gjort tre smörgåstårtor, fyra prinsesstårtor och en kladdkaka med dumle dom senaste 48 timmarna så jag tycker att jag förtjänar en sovmorgon. Meeeen sovmorgon blir det inte idag/imorron heller eftersom att jag ska leverera tårtorna och då mitt minne är sämre än sämst så kommer jag inte ihåg ifall han skulle vara i Burträsk 08.30-09.00 eller om han skulle fara från stan då men han skulle ringa så jag lär väl vakna om jag mot förmodan skulle sova då.

Tänkte visa er lite bilder på mina tårtor och jag känner mig faktiskt ganska nöjd.



Gjorde en tårta till Janna som fyller år idag (2/3)


Sen så gjorde jag tre likadana tårtor



och till slut så gjorde jag en kladdkaka med dumle :)


Det är bara tisdag än men hittills så har den här veckan varit väldigt rolig :) Nu ska jag lägga mig och sova ett par timmar, hoppas att alla har haft en lika bra start på veckan som jag har haft.

Godnatt


Kommentarer
Therese &Co

Wow! Vad duktig du är!

2011-03-02 / 10:13:53
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback