Bakat klart för idag...

2011-05-12 kl. 17:12:20 | Allmänt | Kommentarer (0)
Idag så har jag gjort bullar och chokladbollar och nu tror jag att jag har bakat klart för idag (men man vet ju aldrig). Jonas ligger och vilar sig lite och jag håller på med middagen och Sita ligger ute och solar.. Tänkte att jag skulle visa det jag fick i mina paket tidigare den här veckan, det är från både tårtdekor och kakburken :)

Det är lite allt möjligt som jag har beställt, vissa saker ska vara till bröllopstårtan och vissa saker köpte jag bara för att dom kan vara bra att ha om jag ska fortsätta göra tårtor och som kan underlätta ganska mycket :) jag hade egentligen tänkt göra egen sugarpaste till bröllopet men jag känner mig inte "mogen" för det, jag vet lite för lite om hur det ska vara för att vara bra så därför så kör jag på köpt sp..

Nu ska jag väcka Jonas så att vi kan äta middag.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback